sunday

Kategori: Allmänt
 
Hej bloggen! Tittade in här förut och skulle visa något kul för er men det slutade med att jag satt i en timme och grejade med massa gif filer vilket jag fortfarande inte får till att fungera. Kanske kan försöka i morgon igen.
 
Nu är jag precis nyduschad och mätt då vi nyss kom hem från gymmet här. Tror jag slog rekord i att va där länge idag, eftersom vi fick skjuts dit så jag fick vänta haha. Men det gjorde mig inget, va skönt att slippa frysa ihjäl ute. Jag körde mitt styrkepass idag så nu hoppas jag att jag snart blir stark hehe. Nu måste jag kila för nu börjar Johan Falk på tv! Ska upp tidigt imorgon för att städa innan besiktningsgubbarna från hyresbo kommer och inspekterar. Wish me luck.
Hittills till sunday





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: