vad gör man utan sin louis vuitton?

Kategori: Allmänt
 
// Min kära pengapung! //
 
Upptäckte härromdagen när jag skulle gå och träna att jag hade tappat bort min plånbok. Brukar inte direkt ha någon koll på den annars heller eftersom jag alltid tar ut mitt bankomat kort och har de löst med mobilen eller i fickan bara (inte bra nej jag vet), men jag brukar ändå ha en hint om att den ligger i en av väskorna. Denna gången fick jag iallafall leta igenom halva lägenheten och hela bilen innan jag satte mig ner och verkligen grubblade och gick igenom hela mitt ack så vaga minne för att till slut komma på vart den var! Usch va jobbigt de är när man tappar bort saker och har sveriges sämsta minne...
Hittills till vad gör man utan sin louis vuitton?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: