working update

Kategori: Allmänt
 
// Bilder från jobbet idag //
 
Nu är jag hemma och landar igen, klockan ringde 04.45 imorse så jag var först på plats av oss idag. De som är så skönt med att börja tidigt (tro mig, det är riktigt jobbigt att gå upp) är att man ju iallafall slutar tidigt. Varje morgon jag jobbar är kaffemaskinerna mina bästa vänner. Cacao Creme med vitt är den bästa chokladen som finns, vet inte om jag vill veta hur många liter jag har häft i mig nu under dehär året. ;-)
 
Sanna hade med sig 3 bågar som hon skulle testa idag så jag var tvungen att prova, jag passar verkligen inte i brillor. Även fast jag ibland skulle behöva de... Haha. Får en riktig zlatan-näsa!
 
Nu ska jag vila min ben, sophia grace och rosie är med på Ellen nu, dom är så jäkla härliga! Sen blir det nog lite PLL, får se om de första säsongerna nu. Herregud hur spännande var inte season finale numero 3 häromdagen eller?
 
Ha en bra fortsatt dag, vi hörs ikväll efter jag har varit och tränat.
Hittills till working update





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: