BREAKFAST TODAY

Kategori: Allmänt
 
Min frukost idag. Haha ja okej, ibland är jag lite för sötsugen... Det blev ju lite jordgubbar över sen igår så det var perfekt att ha till kladdkakan. När man står där i kylskåpet och ska ta fram frukost så blir det ibland inte lika nyttigt som det var tänkt. Men jag tror att jag överlever de! ;)
 
Godmorgon förresten, välkomna till en ny stålande dag! Eller, en halvmulen halvkylig dag här i Sverige. Idag är my boy hemma så vi ska dra igång med ett projekt jag har dragit igång och börja snickra lite. Sen får vi se vart dagen tar vägen.
Hittills till BREAKFAST TODAY


Linnéa

Åh vad gott det ser ut! Nu blev jag jättesugen på fika :)


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: