EGO

Kategori: Allmänt
 
Tycker själv att den svartvita varianten är bäst men kändes lite roligare att visa båda. Vad tycker ni?
 
Snart ska jag ta på mig lite andra kläder igen för det är crousing i Tidaholm ikväll så av tradition blir det en sväng dit. Det är ju trots allt uppehåll idag vilket inte är så vanligt när det är denna helgen, sist jag gick där så hade vi paraply och frös stjärnarna av oss!
 
Nu håller min dator på att dö här och jag har slängt i mig en hel påse tuttifrutti godisar medan jag skrev detta inlägget och det jag tidsinställt till er. Hoppas alla får en kul lördagskväll oavsett vad ni gör, så hörs vi i morgon igen. Kram ♥
Hittills till EGO


Sarah Moberg

jag föredrar också svartvitt ^^,


URL: http://sarahmoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: