KALAS

Kategori: Allmänt

I eftermiddags åkte jag iväg på kalas för Tove. Bewbew lagade thai till middag, jag hade inte smakat hennes mat tidigare så det var kul att få göra det och jag tyckte att det var väldigt gott! Vi gjorde tårtor och sen var jag och Wilma med barnen och lekte datten. Trodde jag skulle dö, inte för att det satt pöjkar på baksidan och skulle ha garagefest utan för att jag va tvungen att springa massa haha!

Innan jag åkte hem så var jag och tränade faktiskt. Jag var nästan helt ensam så det gick fort men jag är stolt att jag inte sket i det för att det var sent.

Hade föressten på mig en ny superskön klänning idag, tog några snabba bilder innan jag åkte som jag lägger upp i morgon. Nu blir det godis och film!

Hittills till KALAS


Raghda Harahsheh

härligt :D


URL: http://ragdisontheplanet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: