LONG TIME NO SEE

Kategori:
 
Åh, jag älskar denna bilden. Får verkligen sommarkänsla! Var och tog bilder häromdagen då jag ska ha dem på väggen och även fast denna inte är en av dem så älskar jag den ändå och ska sätta upp den någon annanstans.
 
Så det var ett tag sen sist, men nu är jag tillbaks igen efter dessa dagar bortifrån här. Jag har, och är fortfarande, inne i min smålands-vecka haha. Har aldrig varit i småland såhär ofta som just nu. Det har varit kalas, umgänge med vännen, målning i sommarstugan, shopping med kusinen och nästa gång är det tävling för min kille (inte Collin haha).
 
Kommer ett inlägg med några bilder från veckan lite senare.
Hittills till LONG TIME NO SEE


Sarah Moberg

bilden äe otroligt fin, förstår varför du gillar den :)

Svar: TACK :*
Ann-Christine


URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Raghda Harahsheh

så härlig bild på dig och vovven! :D

Svar: Åh tack söta du :D
Ann-Christine


URL: http://ragdisontheplanet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: