MINA FAVORITER

Kategori: Allmänt
 
 
1.
Hårinpackning, djuprengörande och reparerande. Luktar som godis. Finns dock inte att köpa då den är till frisörernas användning. Denna har verkligen hjälpt mig nu efter permanenten i vintras då mitt hår var som ett råttbo...
 
 
2.
Min älskade svinborste ♥. Använder nästan aldrig en "vanlig" borste längre då denna är så mycket bättre och vänligare för håret. Dessutom blir det jätteglansigt.
 
 
3.
Köpte på min ny foundation och puder från London. Finns här i Sverige också. Jag har precis börjat använda denna så jag har egentligen inte bestämt mig för vad jag tycker. Med bara foundationen blir det lite kakigt men med pudret på så är det bättre. Jag har tyvärr lite svårt med rinnande foundation under vissa perioder då jag är torr i ansiktet.
 
Hittills till MINA FAVORITER


Linnéa

Jag har samma problem som du, är supertorr i ansiktet och har haft jättesvårt att hitta en bra foundation. Just nu använder jag en flytande foundation från Make up store, den är kanonbra! :)

Svar: Va skönt att höra att jag inte är ensam om det! Okej, jag gav upp hoppet om att hitta en bra flytande foundation för något år sedan och började använda mig av mineral foundations men tycker inte riktigt att de ger samma täckning. Vore jättesnällt om du ville visa vilken det är du har så jag kan testa den! Kram :)
Ann-Christine


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Linnéa

Jag använder den varje dag, så kolla någon av mina senaste sminkningar på bloggen. :)

Svar: Det ska jag göra på direkten, tack! :)
Ann-Christine


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Linnéa

Kan säga att man blir väldigt glansig av den, eller "den ska skapa lyster!" sa dom på Make up store, så jag har pyttelite puder på för att dämpa det glansiga. Det blir inte kakigt, som tur är! :D Värt att testa i alla fall :)

Svar: Ja men precis! Det är ju perfekt att man kan avgöra själv hur pass glansig/matt yta man vill ha :) Det jobbigaste som finns är ju när det blir kakigt eller att det syns jättetydligt att man är torr och att huden bara blir värre när man använder foundation. Jag tar alltid på en kräm i ansiktet först men ändå kan huden liksom "dras upp" när jag tar på foundationen.. Jag vet att Makeup Store kan vara lite dyra i sina priser men det kan de ju vara värt om den funkar för huden :D
Ann-Christine


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Linnéa

Den jag har kostar 245 kr. Det är lite dyrt tycker jag men jag hade en presentkort där så jag shoppade loss hehe. :) Åk dit och testa den! Min hy har faktiskt blivit bättre av den, plus att min hy bliir mindre torr på våren/sommaren. :)

Svar: Ja de är ju lite dyrt men samtidigt så är det ju inte de om det är värt de så ;) Ja, jag ska absolut testa den nästa gång jag går förbi MakeupStore :D
Ann-Christine


URL: http://makeupbylinnea.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: