MOUNTAIN

Kategori: Allmänt
 
Exakt ett år sen, på dagen!

Åh blir nästan lite ledsen på att tänka på att jag var i värmen såhär dags förra året. Trots att det varit runt 20 grader ute idag så har det ju ändå blåst storm så man flyger iväg nästan. Jag kommer ihåg att när vi kom hem från Grekland i fjol så var det supervärme i Sverige veckan efter och jag gick i shorts och linne till skolan.
 
Annars då? Hur är läget? Med mig är det bra, trött bara och ska kolla hockeyn nu och se när Sverige blir utklassade utav Kanada. Collin väckte mig 05.20 i morses vilket är precis tiden jag går upp när jag jobbar så det var bara att ge sig iväg. Slutade dock tidigare idag och for till berget för en pw med Johanna, Lotta, Melker, Lovis och Ossie (vet inte hur de stavar... satt och testade massa olika varianter haha).
 
Nu har matchen dragit i gång och magen kurrar!
Hittills till MOUNTAIN


Sarah Moberg

superfin bild :)


URL: http://sarahmoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: