TASS

Kategori: Allmänt
 
Det var en liten liten storleksskillnad på Collin och Fabbes tassar hihi
 
Godmorgon! Antar att de flesta sitter i skolbänken eller har kommit tillbaka till jobbet nu efter helgen. Livet är hårt för den arbetslöse haha, jag ska nämnligen bli bjuden på 50min massage i eftermiddag. Innan blir det ett träningspass... Puh, har ju hållt upp i en vecka nu så det lär kännas.
 
Föressten, har blivit fast i en ny serie nu som vi har kollat några avsnitt av varje kväll. Denna gången är det Prision Break. Riktigt bra och spännande som attan! Så det är ett tips om man tröttnat på de gamla vanliga kärleksproblem-serierna.
 
 
Hittills till TASS


Sarah Moberg

oh, prison break är grymt :D glöm inte att se filmen sen när du är färdig, då blir slutet så mycket bättre :)

Svar: Ja! Det är nervframkallande så bra är det haha :D Finns det en prisionbreak-film?? :D
Ann-Christine


URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Sarah Moberg

sv: eller hur, tror jag ska se om hela serien snart :P haha jaa, den kom ut strax efter sista avsnittet på serien tror jag. är lättare att förstå slutet om man ser filmen tycker jag. tyckte nämligen att slutet var dåligt fram till jag såg filmen :P

Svar: Haha de är säkert lika spännande även fast man har sett den en gång innan, jag höll på att krypa hur kläderna igår när jag kolla haha så spännande!! ;) Jaha okej, va bra! Fattar dock inte hur dom kan göra ett dåligt slut på en så bra serie... :S
Ann-Christine


URL: http://sarahmoberg.blogg.se
Sarah Moberg

sv: tack, jag hoppas jag vinner :D

jaa det tror jag verkligen. var rätt längesen jag såg sist också :P lätt en av de bästa serierna, sjukt spännande :D kanske bara är jag som tycker det var dåligt, bara för att det inte sluta som jag ville x'D


URL: http://sarahmoberg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: