Casual

Kategori: Outfits
 
Idag körde jag enkelt, hade inte någon tid att tänka på vad jag skulle ta på mig i morse så det blev en snabb variant som alltid funkar. Hittade inget vitt linne, alla ligger i tvätten, så var tvungen att ta ett svart inunder vilket inte var en hit men bättre än inget alls då tunikan är ganska genomskilnig.
 
Jag har varit i Skövde idag för lite grupparbete, efter det så åkte jag och köpte mig en skrivare som är väldigt bra att ha när man är student. Blir lite jobbigt i längden att sitta och skriva av allting för hand, men nu är det bara att trycka på en liten knapp!
Hittills till Casual


Arianne

Det lät spännande (är själv student). Vad är det för skrivare? :)

Svar: Jaha va kul! Jag köpte en Canon bläckskrivare då jag bara ska skriva ut dokument. Vi har ju skrivare på skolan också men de är inte alltid jag är där så kände verkligen att jag behövde ha en hemma att skriva ut allt material på :) Hur gör du då? :)
Ann-Christine


URL: http://tralllle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: