Mallorca 2013

Kategori: Resor
 
A whole lot of pictures at one place kände jag men tänkte det var likabra att köra dem på samma gång så jag kan lägga upp enskilda sen när jag kommer in i höstmörkret och vill längta efter sol och värme.
 
Iallafall, nu har vi ju varit hemma en vecka redan och jag har fortfarande inte berättat något knappt. Vi var alltså på Mallorca och jag har varit där en gång förut men på en helt annan ort, så nu var det såklart dags för nya äventyr. Var där i 8 dagar och hade all inclusive hela veckan vilket är grymt när man är på solsemester enligt mig. Det bästa var att vi inte behövde springa till hotellet hela tiden utan vi hade en strandrestaurang med bar och toaletter så de dagarna som vi hängde på stranden så var man ju där hela tiden liksom.
 
Vi mixade typ lite fiftyfifty av utflykter och sol/bad eftersom solen var så himla stark så var det skönt att göra lite annat emellanåt också. Vi var bland annat i den gamla delen av staden, vi var på en stor marknad och en dagsutflykt till Mallorcas största stad blev det. Dessutom testade vi parasailing som var jättekul även fast jag va lite halvt livrädd för att falla ner i havet från flera hundra meter upp i luften, men såå värt de!
 
Hade en helt underbar vecka och jag hade gärna stannat en vecka till... eller ett år haha! Fråga gärna om det är något. ♥
Hittills till Mallorca 2013


Kornelia

Sv- tack så mycket! :)

Fin blogg du hade :)


URL: http://korneliias.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: